Goha
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 16:45, 07 Lis 2008 Temat postu: Regulamin forum Reso2008 |
|
|
I - TWORZENIE NOWYCH TEMATÓW
1. Zanim stworzysz nowy temat, upewnij się, czy nie był on już poruszany wcześniej. Służy do tego przycisk "Szukaj";
2. Nie umieszczaj takich samych tematów w różnych działach. Zrób to w jednym, najbardziej do tego odpowiednim. Zwracaj też uwagę, w której grupie jesteś – i wypowiadaj się w jej forumowej części;
3. Staraj się zawrzeć w tytule tematu jak najwięcej szczegółów dot. wątku – krótko, ale bardzo konkretnie - łatwiej będzie znaleźć interesujące nas informacje. Np. jeśli w temacie chcesz przekazać notatki lub spytać innych użytkowników o ich posiadanie – pisz datę zajęć, czy są to notatki z ćwiczeń, czy wykładów. Tematy nazwane ogólnikowo np. „notatki”, „zajęcia” , „prośba” będą kasowane.
II - PODZIAŁ FORUM NA GRUPY
1. W sprawach związanych z nauką staraj się pisać w części forum przeznaczonej dla Twojej grupy.
2. Jeśli posiadasz informacje, plik, prośbę od wykładowców istotną dla obu grup, nie trzymaj się kurczowo punktu pierwszego tylko przekaż to drugiej grupie w jej części forum odpowiednim linkiem lub postem.
3. Zakładając temat w działach przeznaczonych dla użytkowników z obu grup nadal używaj znacznika „gr 3/4” jeśli temat nie jest w 100% uniwersalny [na przykład – jeśli chcesz umówić się na imprezę TYLKO ze swoją grupą]
4. Nic nie wnoszące i bezpodstawne udzielanie się w części forum dla grupy, do której się nie należy, będzie karane ostrzeżeniami, a w konsekwencji banem.
III - POSTY - WYPOWIEDZI NA FORUM
1. Wszelkie wypowiedzi dyskryminujące czy godzące w imię innych użytkowników będą karane (oprócz skasowania posta) ostrzeżeniem. Następne takie ostrzeżenie skutkuje banem. Wykładowcy to ludzie, którzy dbają o dobre przygotowanie nas do przyszłego zawodu - im również należy się szacunek na forum.
2. Nie rób z forum chata - wszelkiego typu dyskusje prywatne prowadzimy przez GG albo Priv,
3. W danym temacie pisz posty...o tym temacie. Posty tworzące Off Topic będą kasowane. Za nagminne tworzenie off topicow będą rozdawane ostrzeżenia.
4. Pisz zawsze po polsku, starając się zwracać uwagę na polską ortografię. Nie zamieniaj tez "u" lub "ó" na "oo", "sz" na "sh", "u" na "v" itp.
5. Nie używaj pogrubienia, kursywy i kolorów w postach, jeśli nie jest to rzeczywiście konieczne;
6. Zamiast pisać dwa posty pod rząd - edytuj stary, w przeciwnym razie oba posty będą kasowane, a ich autor otrzyma ostrzeżenie;
7.Nie używaj wulgaryzmów.
IV - INNE
1. Sugestie dotyczące forum zgłaszaj Adminom lub Moderatorom poprzez PW.
Regulamin nie obowiązuje wstecz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Goha dnia Pią 17:05, 07 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|